SM i gymkhana

M

maneger

Kanske är det så att många fortfarande inte vet vad "riktig" gymkhana är :confused:
Jag har märkt upprepade ggr här på buke att många tror att det är det "ni" gör på typ ridskoleavslutningarna som det tävlas i runt om i Sverige.
Ta då detta tillfället i akt och åk till Göteborg den 2:a November och se SM i gymkhana på Göteborga FRK. Och se vad Gymkhana- Mounted games är :idea: :idea: :idea:

Det är inte för sent att lära sig något nytt och ha en jäkligt rolig dag!! :banana: :banana:

maneger :angel:
 
Efter att landslaget för några år sedan (från Alleby) kom fram till att jag var ett hopplöst fall så har jag också insett att det nog är så, iaf att hoppa upp på hästen...
Men det är ju skoj att titta på och vi försöker få "ridskolebarnen" på klubben att upptäcka den riktiga gymkhanan. Några klubbtävlingar har vi haft, har gjort "riktigt" material och anordnat DM! :smirk:
 
*snyft* missar det, är i norge....kommer hem på kvällen 2:a nov (alltså kan jag inte vara prisutdelare kom jag på nu om nån förväntar sig det, hade inte kunnat ändå- har ju bebis!
Har Jenny fått än förresten? Nån som vet vad det blev?
/Louise
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund Sådärja, nu var man tillbaka efter en helgs SM-tävlande (Räddningshunds-SM), och jag kan inte annat än vara nöjd med min lilla torped...
2
Svar
26
· Visningar
2 372
Senast: mango
·
Islandshäst Jag lovade i en annan tråd att leta fram text och bild från mina böcker om de islandshästar som importerades till Sverige på 1910-talet...
Svar
4
· Visningar
2 760
Senast: OlleAtlas
·
Hästvård Nu har jag äntligen varit på föreläsningen av O.L så jag tänkte rapportera lite, det var ju tidigare funderingar kring dessa...
2
Svar
35
· Visningar
2 711
Senast: Tavro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp