SM på Grevagården....

Sv: SM på Grevagården....

Man far gratulera:banana: :bow: :banana:
Det ar bra att ni skoter er dar hemma, har inte helt koll pa vilka som var med i laget, men grattis till er allihopa i fall ni ser detta!!!
:bow: :bow: :bow:
mvh Anna-Maria

... och grattis till alla andra som ocksa gjorde bra ifran sig under helgen, sarskilt grattis till alla fran scw forstass :D
:bow: :bow: :bow:

Jag var där och tävlade.
Vi var med i WA finalen. Två av våra ryttare fick förhinder så de kunde inte rida. Där stod vi på Greva, för två av oss ekipage var det den första resan, en av ryttarna hade tävlat mycket men hästen va helt grön. Själv tävlade jag ett 4 årigt quartersto som jag ridit i ett år, aldrig varit på fastlandet..
Vi vann i pleasure och det är jag kanon nöjd med, vi åkte till tävlingen och visste att en sista plats var ett kanonbra med våra helt gröna hästar. Vi är nöjda och stolta!;)

Nu ska jag till September Rundown och heja fram dom tävlinad från våran klubb och sen bär det av till Harvest Festival för våran första AQHA tävling :D

'KNAPPEN*

Till alla; Tack för alla grattis!! :bow: :)

nej jag vann pleasure i western allsvenska.
var inte med individuellt..

ja noh är efter frekles. Många av dom blir jobbiga i lynnet, hon är inte min har henne i träning.
Har däremot en väldigt lovande ettåring efter frekles eller fritte som han kallas.
Har du någon efter fritte?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 493
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • Eurovision 2025
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur