JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är det nån som vet vart ja kan hitta resultat från årets ponny Sm i fälttävlan? Även deras totala straffpoäng? Skulle vara kul att se!
Hästnyheter
Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Hästnyheter
I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Hästnyheter
Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Hästnyheter
Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Ja det låter som en bra idé att ta upp det med snickaren. Personligen känns det som att det blir dyrt att värma upp, och att den...
SiZo
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har kunnat släpa mig in i ateljén och har målat lite halvliggandes. Skulle bjudit in till vernissage för länge sen men det är som att...
ASKAPLASKA
17 minuter sedan
Svar: 1 521
Visningar: 54 412
Allmänt
Signatur
Kultur Ja. Plus ett hum om var ungefär i landet den kan vara ifrån.
Jag vet ett gäng konstnärer som är kända och välsedda i mitt län och...
tanten
23 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har hällt upp i en burk, på med locket och skakat :)
Blyger
3 minuter sedan
Svar: 254
Visningar: 24 441
Vård
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Idag red vi i skogen på andra sidan terrängbanan, rider på skogsvägen som går genom banan på vägen hem. Hon är alltid pigg men så fort...
Bison
18 minuter sedan
Svar: 79
Visningar: 3 117
Grenar