SM Segersjö

Sv: SM Segersjö

Nu vet jag vem du är också Hunter! :D
Tur man har varandra och kan tipsa lite kring tekniken;) - det är din tur att hjälpa mig nästa gång!!:banana:

jag visste inte att du var den du när vi pratade strax före min start i terrängen men sen kolla jag startlistan :idea:

Nästa gång får du ta del av mina bästa tips :D

jag har lyckats spåra en fotograf som var på plats i segersjö. bilderna är ännu inte klara men de är på G. han lovade att skicka över en länk till mig när det var klart. om någon är intresserad så kan jag lägga ut den här.

Ni kom i alla falll med.... vi kom inte ens till fotografen :angel:

Ifall det inte blev nån dressyrbild, men hittar ingen sån (än i alla fall)

Ja och Tilda är med på dressyren. 3 bilder bakifrån :smirk:
fast där är härliga bilder underifrån på framhoppningen/ridningen.

Jaha :rofl:
Vad heter hästarna som ni startade meed då??:)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 695
Senast: Mirtai
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
403
Senast: Hedwig
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 417
Senast: Nota
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka