JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
SM-silver till Umeåryttare
Moderator
Hästnyheter
19-åriga Johanna Lindberg från Umeå Ryttarförening vann under helgen ett SM-guld i voltige. "Jag är otroligt nöjd över guldet", säger...
Hästnyheter
Under kvällens Ryttargala på Grand Hotell i Stockholm så vann 17-åriga voltigeryttaren Johanna Lindberg från Umeå priset i kategorin...
Hästnyheter
Johanna Lindberg, 17 år, från Umeå gör volter och annan akrobatik, allt på ryggen på en häst i galopp. Sporten kallas voltige och...
Hästnyheter
Johanna Lindberg från Umeå går som tåget just nu i voltige-VM i Österrike där hon tävlar i individuella juniorklassen. ...
Källa / Läs...
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Mina första hundar var blandraser. Och jag var den typiska köparen. Ung, okunnig, naiv med tunn plånbok och stor hundlängtan.
På den...
Fetaost
16 minuter sedan
Svar: 102
Visningar: 2 656
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt De sa att om det inte går över inom 10 dagar ska vi utreda vidare med blodprov och ultraljud. Vi är inne på dag 6, men jag misstänker...
Hoarfrost
Idag kl 07:47
Svar: 1 136
Visningar: 59 403
Katt