Bukefalos 28 år!

Små ärftliga egenheter..

Humelibumlan

Trådstartare
Lite kul med små egenheter som går i arv, inte utseende och humör direkt utan mer som min son Wille nu 2,5 år som

Efter mamma:
Kan bada i evighet o älskar stå i duschen med rinnande vatten på, gärna varmt i nacken eller på ryggen.
Kommer ihåg som liten, älskade sitta bakom mamma/pappa när de duschade eller stå o få durschen i nacken

Från Pappa:
Pilla en hårtuss o stoppa in den i örat :eek:
Farmor berätta att Pappa gjorde precis likadant som liten :D

Har era några såna där saker som gått i arv?
 
Sv: Små ärftliga egenheter..

Min lilla älskar också att duscha, gärna riktigt varmt och med strålen mot magen - precis som mamma!

Efter pappa har han blicken. Den blicken man får när man gör något oväntat/knäppt/tokigt, den som också innebär rynkad panna, och en liten krok på munnen!
 
Sv: Små ärftliga egenheter..

Min dotter älskar att bada... precis som mamma...:rofl:

Hon har väl fått sitt namn-minne från pappa... sa härom dan när hon kom till dagis: "Hej Mats!" den lilla flickan svarade; "jag heter inte Mats...":rofl:
 
Sv: Små ärftliga egenheter..

Kom på att dotter gärna fläker ut sig i soffa, stol eller dylik. föremål då det ska sittas. Precis som pappa!

Ser för skönt ut när dom sitter och fläker ihop!!!:laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 827
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Det kan vara vad som helst litet som som smått men sådant ni bara känner att ni måste göra eller längtar efter. Antingen helt vanliga...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 860
Senast: YorkWann
·
Övr. Barn Just mitt barn är litet men jag vet att det kan förekomma i alla åldrar så jag lämnar prefix öppet. Och ja, jag vet att detta inte är...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 471
Senast: Sar
·
Småbarn Jag känner mig mer än lovligt nervös. Barnets far kommer för att umgås med vår son och jag har äntligen fått honom att gå med på...
2
Svar
21
· Visningar
4 387
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad såg ni senast? Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp