små barnridbyxor?

V

viola

Hoppas den här tråden hamnar rätt....

Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla nätbutiker jag besökt den senaste halvtimmen säljer bara ridbyxor från storlek 120 (en från 116).

Hoppas någon kan hjälpa mig!!
 
Sv: små barnridbyxor?

Köp några tights till barnet istället, det fungerar utmärkt att rida i när man är 4 år. I den åldern handlar det ju inte om några längre och intensivare ridpass där skavsår uppstår.
 
Sv: små barnridbyxor?

My One i Göteborg och Strömstad har ridbyxor från strl 100 cl :banana:
 
Sv: små barnridbyxor?

Kolla Ellos, de har ridkläder och om jag inte minns fel var det rätt små tjejer som modellade.
 
Sv: små barnridbyxor?

Tja jag har haft svårt att hitta så små. Fick efter en hel del sökande tag på stl 110 på lindex tror jag. De hade ett ställ med hästkläder under hösten tror jag.

Annars lär man nog söka på nätet, få butiker jag har varit i har haft nåt.
 
Sv: små barnridbyxor?

Tack för alla tips! Nu har jag hittat det jag sökte och mer därtill ;-)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 222
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 198
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp