Bukefalos 28 år!

"små frysar"

Sv: "små frysar"

Såååååå.... du behöver också namnförslag:devil:

Jo egentligen behöver jag ju de:angel: .....men jag kommer bara att bestämma första bokstaven i namnet, så får valpköparna hitta på namn. Vill kunna utläsa av stamtavlan vad hundarna egentligen heter ;)

Jag tror på tre hanar och två tikar. Så både bengan och ture kan få vara med:D

Ja var också lite inne på detta men höll mig till 2+2 .......:D
 
Sv: "små frysar"

Jopp:cool: Jag lovade att inte säga något, men sådana mumsbitar till buke-skvaller kan man ju inte hålla för sig själv:D



;)
 
Sv: "små frysar"

Förlåt förlåt Gnist för lite trådkapning:o
men jag tänkte jag kunde fresta er :angel: med lite gamla bilder på
Finskspetsvalpar, dessa små underbara är från vår första kull

FinskspetsAkullen.jpg
[/IMG]
 
Sv: "små frysar"



Japp, jag går emot alla mina principer om platta nosar mm :crazy:
Har gillat mops i många år, och nu kan jag inte hålla mig längre.
Så nu ska jag inte skriva i plattnosade trådar längre. Vad ska jag säga när jag går emot mina principer :crazy: ;)
 
Sv: "små frysar"

Nja, Moped-Maggan kan jag nog inte godta. Men däremot ska jag lägga Maggan på minnet. Det skulle passa en liten mopstjej perfekt :)
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Lutten
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 434
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 328
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp