Små täckesstorlekar, var?

Contest

Trådstartare
Jag håller på att leta efter regntäcken i storlek 75cm till mina nytillskott. Jag har en minishettis sedan innan som har ett täcke i denna storlek som jag köpte begagnad, men nu när jag letar runt på olika hästbutiker på nätet så har de flesta 85cm som minsta storlek, Horseware har jag sett har 80cm som minsta (?). Har även sett efter begagnade, men inte hittat något. Jag vet att det finns utländska sidor som har denna storlek, men jag vill gärna hitta en svensk sida.
Så, är det någon som vet var man kan hitta täcken i storlek 75cm?

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: sweep
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
690
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 558
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka