Smakråd; nya benskydd

Sv: Smakråd; nya benskydd

Veredus. Tycker jag är grymt snygga, ska köpa ett par utan läderinsida när hopptävlingarna tar över...

Fast egentligen tycker jag att det är snyggast med läderskydd på tävling, men ack så jobbigt det är...

eskadron eller veredus.
Cartago är oxå jäkligt snygga. Det är så svårt att bestämma sig tycker jag. ja måste oxå köpa nya men jag har sån fruktansvärd beslutsångest ;)

Fidelity skrev:
Eskadron eller veredus.. :love:
Vaddå ELLER??? *utropar smått förtvivlat* Det är just de två jag velar mellan!!! Eftersom jag inte skiter pengar måste jag välja antingen eskadron ELLER veredus.

*sänder en tanke till alla i New Orleans* De har VERKLIGA problem att oroa sig över...

//Alice

Asterix skrev:
eskadron eller veredus.
Cartago är oxå jäkligt snygga. Det är så svårt att bestämma sig tycker jag. ja måste oxå köpa nya men jag har sån fruktansvärd beslutsångest ;)
Vet hur du känner det! ;)

//Alice

Eskadron flexisoft med fårskinn, svarta eller grå, givetvis med kotskydd med fårskinn.
De ska jag köpa iaf, för de är bäst :)

Har bestämt mig! :banana:
Det blir veredus!!! Var inne i butiken och jämförde eskadron och veredus och det blir veredus. Kändes mkt rejälare och sen ÄR de snyggare! :love: Det blir dock vanliga. De med läderinsida tycker jag är FÖR dyra oavsett hur snygga dom än må vara!

//Alice

:bow:
Håller med. Veredus är bäst, Eskadron på andra. Men Eskadron är så stela, så då ska det helst vara fluff i dom annars får lilla prinsen skav... :angel:

549.-/set på henrikssons men har sett de billigare på andra ställen...
Iofs tycker inte jag att det är speciellt mycket pengar för skydd både fram och bak, om man jämför med eskadron eller veredus..

verudus är de bästa skydden, sedan tycker jag du ska spara lite så du har råd me de med läderinsida. Jätte bra skydd! Har själv sånna som jag är super nöjd med!

Ämelie skrev:
verudus är de bästa skydden, sedan tycker jag du ska spara lite så du har råd me de med läderinsida. Jätte bra skydd! Har själv sånna som jag är super nöjd med!
Visst skulle jag kunna spara ihop till de med läderinsida. Det är inga problem! Men jag tycker eg inte att de är värda sitt pris, dryga 2000.- för ett par benskydd, TROTS att de är görläckra! :love:

//Alice

jag betalade "bara" 1100:- för mina :p

kan även påpeka att jag både har vanliga verudus och de med läderinsida. och de med läder är helt klart bäst. sitter bäst och blir inte blöta och svettiga som andra senskydd!

Senast ändrad:

Ämelie skrev:
jag betalade "bara" 1100:- för mina :p
För hela setet? :eek: Var då??? *grymt nyfiken* 1100.- är ju vad de vanliga kostar för fram+bak. PM`a om du inte vill ta det här...

Kan också förstå att de med läder är bättre. Men 2000.- (!!!) för ett set med benskydd!!! Tvivlar fortfarande på att det är värt det...

//Alice

Jag har vart i samma dilemma som dig.

Köpte ett par Dyon läderskydd men ångrade mig rejält!
Så jag köpte ett par bruna Veredus och är såå nöjd. :)
Har även ett par Eskadron som jag använder till vardags.

Men Veredus är snyggare o bättre enl. mig!

Liknande trådar

Utrustning Ska iväg och tävla på lördag (Hoppning) och ska då ha båda tjejerna med mej, nu får ni vara smakråd här och säga vilken outfit ni tycker...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Blandraser och renraser