• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare EmMmY
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 513
E

EmMmY

ser det fult ut att ha ett par ganska glansiga jacson jodpurs tillsammans med ett par slitna jacson leggings? konstig fråga jag vet. :crazy: tycker det ser snyggare ut med mer stövelliknande shortchaps till jodpurs men men.

jag har ett par Jacson jodphurs som jag bara haft i nåra veckor så dom ser rätt nya och fräscha ut och till har jag ett par relativt slitna shortchaps som inte är svarta längre utan grådaskiga (dålig kvalitet så men de ger jättebra grepp i ridning).

tycker inte det spelar ngn roll, men så tävlar jag ju inte nu så, rider bara hemma.
men ska köpa ett par Mountainhorse lädershortchaps för runt 500lappen när jag har råd :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 675
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 116
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka