"smal" ridhjälm

Sv: "smal" ridhjälm

Jag har storlek 54 på hjälmar och har en champion showring som ser helt ok ut på mig. Den kostar runt 800:-, de gjorde det iaf när jag köpte min för något år sedan.

Sv: "smal" ridhjälm

Love*Laika skrev:
Alla hjälmar jag provat har suttit som en svamp på mig, jag har ganska smalt ansikte och rätt litet huvud men ändå ser alla hjälmar jättebreda ut! Tips? Måste kosta under 1000 pix och sklart vara godkännd att tävla dressyr i
Detta är den smidigaste hjälm jag vet. Jag har en själv (i svart). Om du gillar utseendet vet jag inte, för den ser lite speciell ut. Jag antar att den är godkänd för dressyr...
HS7951_ctn.jpg

Shoppa kan du göra på http://www.hastshopen.se/

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag måste köpa ny ridhjälm efter en krasch. Ska passa ett huvud som är mer avlångt än runt. Vill inte ha sammet eller plast, utan läder...
Svar
13
· Visningar
1 962
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 836
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag vill ha en ny ridhjälm. Men det är så att mitt huvud är så konstruerat att jag har en normal storlek kring 57- 58 runt om. Men med...
Svar
6
· Visningar
2 652
Senast: Blimblom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka