Smala höga stövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare guess_jeans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 5 395
Sv: Smala höga stövlar

*knapplån*

Har nu läst ännu en tragisk tråd där du är inblandad, va ska man säga förutom hahahahahahahahaha....fettofettofettoFETTO :devil:

Hahaha!

"Födelsedag:
1991-01-26
Presentation:
Loooove märken å mina hästar!!(L)"

Människan är ju fortfarande ett barn och är man så smal antar jag att man är tonårsspinkig och inte har hunnit få några former :D

Kan nog tänka att det ist är en rundlätt liten 14åring med en sköthäst med börjesgrejjer som sitter och skriver :)

Senast ändrad av en moderator:

dolce_&_gabbana skrev:
hahaha 34 va det det minsta??? jag e 28 runt vaden
snälla du 28 runt vaden hur tjock är du själv har jag 20 runt (ironisk) nä skämmt o sido min hadled är 18 runt så du lär juh ha lite tjockare vader...

Tassetass skrev:
Skulle inte alls bli förvånad om så var fallet. "Märkesnamn", usel stavning, inget vettigt att säga... Kan det finnas två såna!?
ursäkta men jag blir så j*vla arg hur många gånger ska jag behöva säga att jag har tagit det namnet jag har för att min pålla heter så.... :(

tack för alla SERIÖSA svar allihop!! Nu har jag hittat ett par bra :)..men det var ju ett tag sedan man var inne också..

Men till D&G: Du verkar vara en riktig nörd! En tönt dessutom. Och en bluff. Den första bilden på din häst som du har. Jag vet vilken det är och den har INTE gått world cup..Nu är du avslöjad så lägg av! (har läst dina andra inlägg med)

Linn_89: Vilka snygga stövlar :love: ..men jag hoppar å det är väl dressyr? dom va jättefina iaf!

:D :D Tvättäkta dressyrryttare!! :D :D -Jo, det är dressyr!! Hoppas att du hittar några, det här är första gången jag har läderstövlar...Man får helt annat stöd :love: !! Mina börjar SNART bli riktigt sköna..än får man finna sig i skavsår! :smirk: ;)

Till en del andra (ni vet själv vilka): Jag trodde att den här tråden handlade om stövlar?? :smirk:

Jo och det kommer ju från rätt människa!! :smirk:

Å visst att du vet vilken min häst e!! Eller just det ja, den e ju min :smirk: ...

Men du kanske vet namnet på den efter att ha sett den på tv...GEEEK!!!

Jag tycker fortfarande att DEN HÄR TRÅDEN SKA HANDLA OM STÖVLAR som den var startad för!...

Ang. dolce_gabbana eller vad du nu heter kan du väl starta en egen diskussionstråd under gnägg.. Eller varför inte göra en hemsida där man kan läsa om din anorexia och dina W-cup hästar och din ålder?? :smirk: Fast jag tror inte att nån hade velat gå in på den :p

Orkar man bry sig om en sådan här tönt..? Hon platsar på dagis oavs om hon är 28. Det är huvudet som räknas!

:) Annars ser jag fram emot lite mer seriösa inlägg under en tråd som finns under Utrustning :)

oh vilka snygga. Vad kostar de ungefär?

prisuppgift: exakt 3 860 kr! Sedan hade jag 10% rabatt så det blev lite billigare :d ;) :D

*************RADERAT**************

Senast ändrad av en moderator:

Men Jag Har Inte 24 Jag Har 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såg det nu därför raderade jag. Sånt händer när man gör 52 saker samtidigt.

D&G du har avslöjat dig många gånger nu så snälla sluta :smirk: :confused: :devil:

-lånar-

Här sitter jag i min ensamhet och tokskrattar åt hur löjliga människor det finns här på Buke. Det finns ju riktiga skräckexemplar (Läs D&G)

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka