Smalt bebismode?

Sv: Smalt bebismode?

Ett annat tips är att köpa bodysuits, perfekta, sitter inte åt någonstans och finns i både lång och kort modell.
 
Sv: Smalt bebismode?

Just nu har han en sådan på sig. En ärvd i strl 68! :eek:Bebismodet var rymligare för några år sen visst.

Jag har köpt någon bodysuit men de är smalare nu. Fast det går ju att ta till i storleken. Benen går ju alltid att vika upp. Pyjamaser här blir för smala innan de blir för långa.
 
Sv: Smalt bebismode?

Bodysuits går jag alltid upp minst en storlek i.

Jag älskar också Lindexkläder, byxorna med stjärna på är toppen.

Kör mycket Bodys med korta ben nu, om hon måste ha kläder på sig, man kan ju låta bli att knäppa alla knappar om det blir tajt.

Annars har jag klippt av benen på några lindexbrallor och bara sicksackat runt så de blir korta shorts istället. Funkar toppen.

Åhlens PARVEL:pyjamasar i dubbelstorlekar med långa muddar har jag, tycker de är toppen. För varma nu, men de användes hela vintern och våren, och räckler länge. Pösiga i modellen.
 
Sv: Smalt bebismode?

Benen går ju alltid att vika upp. Pyjamaser här blir för smala innan de blir för långa.


:rofl::rofl:

Härdsmälta i hjärnan.

Klart de inte blir för långa, för korta ska det ju stå!

Beware of the growing pyamas!!!!


F ö har lille Norpan fått vara nakenfis ganska mycket det senaste. Bra, för då slipper jag köpa nytt och jag slipper tvättberget! Har ett barn som kräks jättemycket.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Letat vinterjacka åt 9-åringen och den enda som verkar falla inom dom flesta krav hon har är en Molo vinterjacka jag hittat på nätet så...
Svar
5
· Visningar
1 561
Senast: Miks
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 518
Senast: MiniLi
·
Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 405
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Kläder till barn är gjorda efter en mall..smala barn, jag har ett långt och kraftigt, med mage. Till dessa verkar inte finnas mycket att...
Svar
13
· Visningar
2 422
Senast: kima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp