Smart hundägare...

Sv: Smart hundägare...

Så fruktansvärt tragiskt!!!!! Det är en av de saker jag har mardrömmar om! Jag fästar aldrig min hund på något som är rubbligt åt något håll!

Och stackars han som körde bilen! Vilka ärr i själen ha ska ha resten av sitt liv!

Såna grejer har man läst flera gånger :crazy:
En gång var det en tik med valpar i magen, den överlevde dock men den såg inte fin ut efteråt :(
Man får ju tänka lite...

Min reaktion::eek::mad::(:cry:
Idiot!
Varför knyta fast hunden i nån annans bil? Han kunde ju ha knytit fast den i sin egen om han nu var tvungen. Eller låtit bli.
Hade det varit jag som kört bilen hade jag slagit ihjäl ägaren som knöt fast hunden i min bil.

Liknande trådar

Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 292
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 641
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 871
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka