Smatter !!

MissFideli

Trådstartare
Nån av bebbarna kurrade för första gången igår, det lät så himla charmig !! Som en pyttepytteliten moppe. Dom börjar trampa när dom äter också och den blåvita flickan tappade navelsträngen ida på morgonen.
Usch vad dom växer fort !! :love: :love: :smirk:

Min vuxna kattflicka spinner inte så där dovt, som hennes bror. Hon mera knarrar eller gnisslar. Hon låter som en gammal igenrostad dörr :crazy: Ljudet kommer liksom inte ur halsen utan ur nosen, låter jätteskoj!

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 669
Senast: Mirre
·
Katthälsa ...en granne till mig har haft en katt som kommit o sovit i en stol utanför deras dörr och påtalade det för mig...katten hade varit där...
Svar
6
· Visningar
1 640
Senast: martha
·
S
Övr. Katt Hej! Sitter här hemma och funderar. Jag hittade min katt (hona som nyligen passerat 1år) på golvet igår (på morgonen) hon kunde inte...
Svar
3
· Visningar
10 789
Senast: gorano
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen... 2
Svar
39
· Visningar
4 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka