Småttingarna har blivit större.

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare dannilall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 899
D

dannilall

Tiden går fort och om fyra veckor skall de flytta hemifrån. Inte en dag för tidigt. Just nu lever de rövare så fort jag skall sova. Inte roligt.
HPIM0131.jpg

idag1.jpg

Sv: Småttingarna har blivit större.

Palle min vän, kommer du hit så kan du få fyra stycken små :devil: :devil: :devil: :devil: alldeles gratis.

Kattungar är så söta av en anledning; för att man inte ska mörda dem! :devil: :love:

Sötingar :love:

Fast jag tror ändå mina var sötare ;). Bara fråga Yorkwann och Dropdead :angel: :D

Vet hur du har det... Jag sov nere i vår bäddsoffa i sådär 3 veckor :crazy:. Fyra små vidriga ungar PLUS en tokig mamma som for upp och ned ur sängen var ingen höjdare direkt. När sen hunden också började leva rövare på morgonen... Ja då var det bara att ta sitt pick och pack och flytta ned.

Men de är så söta ju! :love:

Fast mina var inte så. 3 av 5 låg i min säng och snarkade. Resten ute i soffan. Men dom vaknade tidigt ;)

Här kommer en bild på de två herrarna som är värst.
De far runt som galningar i sovrummet. Och inte kan jag flytta in i andra sovrummet för där är de andra katterna. Börjar fundera på att sitta i fotöljen i vardagsrummet och sova.
HPIM0145.jpg

Vilka söta små missar! Hoppas de får bra hem allihopa.:) :love:

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 289
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 496
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31