Smileysarna på buke

Sv: Smileysarna på buke

Hmmm :crazy:

Ursäkta min seghet, men ska jag högerklicka på dem o spara? För de funkar inte :(
 
Sv: Smileysarna på buke

högerklicka och ta spara bild som eller save picture as. vad ska du ha dom till sen då? msn?
 
Sv: Smileysarna på buke

Aah.. Men dom blir inge fina då :/ Dom blir som ihoptryckta.. Om rörliga får man inte heller med sig.
 
Sv: Smileysarna på buke

mina har jag fört över till msn o dom blir också lite hoptryckta, vet inte om det är något att göra nåt åt?

har fått med mig någon rörlig, typ :bump: men inte :banana: , vet inte varför dock :D
 
Sv: Smileysarna på buke

Nä det var därför jag undrade om nån visste var man kunde få hem dem.. Dom kan ju inte vara helt unika för buke, eftersom att många andra har dem perfekt på msn (men dom kommer inte ihåg vars dom har fått dem ifrån).
 
Sv: Smileysarna på buke

Se till att du sparar dem i rätt format. T ex bananen är en .gif eftersom den är rörlig. Sen vet jag inte så mycket om MSN's begränsningar...
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Hjälp! Jag kan inte använda mitt MS-paket som jag köpte tillsammans med datorn 2022. Det går inte att komma i kontakt med Microsoft och...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: Badtz Maru
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 860
Senast: Daff
·
Utrustning Är det någon som har typat ned sin transport? Min medryttarhästs ägare ska typ ned sin så hennes nya bil får dra den. Någon som vet hur...
Svar
6
· Visningar
555
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp