• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Mount Never Rest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 861
M

Mount Never Rest

Minns att detta varit upp nyligt, men jag hittar inte tråden:o

Vår dator har haft härdsmälta så vi har låna ett super gammal burk, och då fungerar inte animationer!
Går det att ändra någon inställning eller är datorn för slö för animationer:confused:

Nu talar vi alltså om en stenåldersmaskin som har ett minne på 9,54GB:o

Sv: Smilies

Hm........ Detta var nog den sämsta beskrivning som jag någonsin skrivit:rofl:
Det jag menar är alltså att jag ser bara bilder, t ex denna banan:banana: Den bara står böjd! Den hoppar inte omkring som den ska göra!
Inga animationer rör på sig. Men spel & reklamskyltar fungerar precis som vanligt.

Vilken tur att jag fattar ditt surr :angel: ;)

Jag förutsätter att du använder Internet Explorer (IE) som webbläsare :eek:

Då öppnar du följande:
verktyg/internet-alternativ/avancerat, se till att alternativet "Visa animeringar i webbsidor" är förbockat. :idea:

Min banan hoppar:banana: :banana:
Men det är nästan obehagligt! Jag har ju hunnit vänja mig vid att den är stilla:rofl:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
731
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det... 2
Svar
37
· Visningar
3 862
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 422
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner