Okej, måste tipsa er om dessa. Makeup Revolution, ett brittiskt märke som gör dupes på naked-paletterna från Urban Decay. Hade sett massor av lovord om dem på youtube och bestämde mig för att pröva, de kostar liksom 4 pund styck (typ 55 kr) och frakten gick på ungefär 4 pund också. Fick hem dem idag och de verkar mycket lovande!
Iconic 1, Iconic 2, Iconic 3. Dupes på Urban Decay Naked 1, 2 och 3.
Iconic 1
Iconic 2
Iconic 3:
Jag har swatchat utan primer. Jag är så sugen på att testa dessa på ögonen och se hur de ser ut på och hur de håller. Är det lika bra som swatchesen (fint ord hehe) så kan jag nog inte rättfärdiga ett köp av UD-paletterna igen, med tanke på att de kostar typ 6 gånger så mycket. Jag har Urban Decay Naked original och Naked 3, och jag ÄLSKAR UDs formula på sina ögonskuggor. Makeup Revolutions formula är inte riktigt där vid alla skuggor när jag bara känner på dem med fingrarna, men ett gäng av dem kommer faktiskt riktigt nära. Speciellt de som är metallic och har mycket skimmer. Och alla, även de matta, är lika bra eller bättre som de bästa ögonskuggorna man kan hitta bland andra budgetmärken. Och ändå skulle typ Maybelline säkert ta en 199 kr för en sånhär palett, och då är det ändå ett billigt märke...
Nää, nu har jag tjabblat färdigt. Ska testa en av dessa asap, närmare bestämt ikväll. Måste bara bestämma mig för vilken...
Alltså jag har suttit och samlat ihop en massa varor i kundvagnen på deras sida många gånger men aldrig vågat beställa :P
Hur lång tid tog frakten? och det skickas från UK så det blir ingen tull eller så va?