”Smitta?”

Status
Stängd för vidare inlägg.

Savannah345

Trådstartare
Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️

Mitt ena sto sväljer luft, men mitt andra inte. Jag har bara en fråga, kan förstås låta dum. Men har hört att de kan ”smitta” alltså att andra hästar hör/ser och härmar? Eller är det bara en myt? Tacksam för svar snabbt😍❤️
Du har redan en tråd angående hästen som sväljer luft. Vänligen skriv uppdateringar och följdfrågor i den tråden. /moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 695
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 640
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 522
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 637
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka