Smörja ansikte på vintern?

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Xazo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 14 328
Sv: Smörja ansikte på vintern?

Jag tar tacksamt emot tips :bow: :bump:

Vi har Weledas produkter enbart till Emil än så länge, och är toknöjda!
Zinksalvan om han blir röd i rumpan, smörjer på lite grann och vips är det borta!
Baby oljan är jättemysig att massera med, eller smörja in honom i efter ett bad...

Sen har vi lite mer från dom, ett milt barnschampo som vi inte behövt använda så mycket än, och en kräm till kroppen och lite sånt..jag gillar deras grejer skarpt :)

Jag tar tacksamt emot tips :bow: :bump:

Vi har Weledas produkter enbart till Emil än så länge, och är toknöjda!
Zinksalvan om han blir röd i rumpan, smörjer på lite grann och vips är det borta!
Baby oljan är jättemysig att massera med, eller smörja in honom i efter ett bad...

Sen har vi lite mer från dom, ett milt barnschampo som vi inte behövt använda så mycket än, och en kräm till kroppen och lite sånt..jag gillar deras grejer skarpt :)

Skickar PM för att inte sväva ut för mkt i TS tråd :)

Fast TS är oxå nyfiken! Håller på att städa ut mina grejer i badrummet och till den nya bebisen blir det oxå så korta rena innehållsförteckningar som möjligt!

Jag kan PM:a dig oxå om du undrar över nåt :idea: ;)

Ja snälla gör det! Alltid kul med nya tankegångar och var man kan hitta saker. Ibland är internet lite stort...

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Fiorano
·
Gravid - 1år Har lite ångest för hur jag ska klä barnet i vagnen ute nu. 10,5 månader i dagsläget så använder ju sittdelen. Är åkpåse det bästa att... 2
Svar
34
· Visningar
2 307
Senast: Manji
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Amk
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 733
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka