sms påminnelse Nuva ringen

skogersson

Trådstartare
Min barnmorska sa att man kan få ett sms om när man ska ta ut o in sin nuva ring, men jag hittar inte tjänsten. Någon som vet??

Sv: sms påminnelse Nuva ringen

Åh Tack.
Funkar ju inte. Står bara fel lösenord. Får man ett som jag har missat?

Ingen aning, var det första som kom upp när jag sökte på smspåminnelse nuvaring på google.

Förtydligande: "på min tid" när jag använde Nuvaring så behövde man först hämta ut ringarna. På bipacksedeln i den uthämtade asken för 3 månader stod ett lösenord, 4 siffror. Jag tror iofs det är samma 4 siffror som används hela tiden, men jag misstänker att tanken är att inte kreti och pleti ska använda tjänsten, utan att man faktiskt ska ha ett giltligt recept att basera tjänsten på.
Så kolla i bipacksedeln långt bak, där står det 4 siffror som du använder för att logga in på Nuvarings hemsida ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 722
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 433
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 433
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka