JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
här är min goa smula hon är Quattros flickvänn hon är väldigt skygg av sig, för där hon kommer från har de vart elaka mot henne å klippt av morrhåren hon är väldigt rädd om sitt huvud,
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Övr. Katt
Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Övr. Katt
Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Katthälsa
Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta.
Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker (vanligtvis) att det är skitkul om andra hundar springer fram. Då vrålar de på sitt allra busigaste sätt och studsar...
Red_Chili
37 minuter sedan
Svar: 1 321
Visningar: 79 668
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Ingen kräkning inatt eller hela dagen igår och bajset är normalt igen! Fortsätter att kombinera kyckling/ris/torrfoder några dagar till...
Lisen82
45 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 725
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Du vet ju hur mycket jag hejar på dig och vad du berättat och jag kan inte nog inte hitta någon mer lämplig person att ha en hund. Du...
Lillefrun
Idag kl 11:32
Svar: 934
Visningar: 67 174
Hund