Smyckeskrin?

Red_Chili

Trådstartare
Min mor fyller år snart och hon har pratat enormt länge om hur underbart bra det vore med ett smyckeskrin, ett riktigt praktiskt där hon kan ha alla sina halsband och örhängen utan att allt trasslar ihop sig till en klump.

Men, jag har absolut noll koll på sånt där.

Var köper man egentligen smyckeskrin? Och kan man hitta något bra som inte kostar allt för mycket?

Jag bor i Stockholm, så det känns ju som om man kunde hitta vad som helst här. Ändå kan jag inte komma ihåg att jag någonsin sett något smyckeskrin i en affär :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 450
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 384
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
8 975
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V