Smyckeskrin?

Red_Chili

Trådstartare
Min mor fyller år snart och hon har pratat enormt länge om hur underbart bra det vore med ett smyckeskrin, ett riktigt praktiskt där hon kan ha alla sina halsband och örhängen utan att allt trasslar ihop sig till en klump.

Men, jag har absolut noll koll på sånt där.

Var köper man egentligen smyckeskrin? Och kan man hitta något bra som inte kostar allt för mycket?

Jag bor i Stockholm, så det känns ju som om man kunde hitta vad som helst här. Ändå kan jag inte komma ihåg att jag någonsin sett något smyckeskrin i en affär :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 826
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 605
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 473
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 971
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp