Bukefalos 28 år!

Snabb fråga - print screen?

E

eiwo

Har skaffat ny, bärbar dator och insåg nyss att jag inte vet hur jag gör print screen :confused: Har en knapp där det står 'insert' överst och 'prt sc' under med en ram runt. Hur bär jag mej åt? :p
 
Sv: Snabb fråga - print screen?

Du har förmodligen en knapp märkt Function eller liknande, tryck på den samtidigt för att komma åt alla inramade kommandon.
 
Sv: Snabb fråga - print screen?

tryck på print scrn och gå in oi photoshop elle paint o skapa tomt dokument klicka på klistra in
 
Sv: Snabb fråga - print screen?

Elftor har rätt, hos mig heter den knappen man måste hålla in (förutom prt sc), fn och sitter sidan om ctrl längst ner till vänster.
 
Sv: Snabb fråga - print screen?

Så var det ja, tack! :D Och tack ni andra som svarat också, jag visste att det var något lurt man skulle göra, men kom inte på vad :p
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 244
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 808
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 174
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ För ett tag sedan gick jag till en optiker då jag tyckte att jag behövde anstränga ögonen såpass att de kändes trötta. Jag tänkte väl...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 590
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp