Snabb hjälp med Jacson Celine!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wonderbaunbabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 967
W

wonderbaunbabe

Det finns säkert flera hundra trådar om detta ämne, men det kanske finns NÅN som inte retar upp sig på denna tråd & vill ge ett snabbt svar!

Är denna sadel smal/liten i sin bomvidd? Har sett flera annonser med xx-vid, och min pålle har x-vid i andra sadlar.

Om dom är lite smalare, kanske det är anledningen till att det finns så många xx-vida tillsalu på begagnatsidorna...

Tacksam för svar!:banana:

Sv: Snabb hjälp med Jacson Celine!!

De är smala i bommen, xxw är ungefär 105 grader vilket motsvarar 34 i Globus tex.

måste bara fråga: e de allround sadlar eller finns jacson santa cruz celine i hoppsadlar? eller är jagcson santa cruz celine en annan sadel än jacson celine? okej lite virrit men jag älskar den sadeln den e så skön! finns den bara i flat back? jag tycker inte den känns som de? när jag provred min pålla så hade hon en sån sadel men bara ridit i den en gång så jag kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut:)

Nja, Santa Cruz är Jacsons sadelmärke. Något annat har de inte. Bortsett från det har du rätt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 286
Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
2 027
Utrustning Hej! Jag har läst igenom Sadellistan 2.0 och en hel del andra trådar och har skaffat mig ett något sånär hum om vad som skulle kunna...
Svar
2
· Visningar
2 753
Senast: Aureola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka