Bukefalos 28 år!

snabbfråga ang selen

Dalmas

Trådstartare
Hej alla bukisar någon som VET om man kan köpa selen receptfritt eller om det är receptbelagt!?
 
Sv: snabbfråga ang selen

Det finns massor av selen preparat som är receptfritt eftersom det finns att köpa överallt där foder säljs. Om du menar selevitan som finns på apoteket så är den lilla förpackningen på 500 gram receptfri medans de stora på 1250 gram och 4000 gram är receptbelagda.
 
Sv: snabbfråga ang selen

Ok det finns alltså små förpakningar att köpa utan recept det var det jag misstänkte , men visste inte helt säkert.

Tack för svaret!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
723
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 683
Senast: Lyan
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp