snabbis fråga

Z

Zaxxa

ok, jag erkänner min engelska är kass. :smirk:
nu är jag inne på download.com för att kunna ladda ner ett program där man kan göra sina egna rörliga avatarer, men vet inte vad det heter när man ska göra rörliga gif bilder....?

HELP? :confused:
 
Sv: snabbis fråga

Prova söka på ordet "epilepsigenererande" så ser du hur stor efterfrågan är på dylika program. :idea:
 
Sv: snabbis fråga

vet bara photoshops image reditor elller vad det heter ^^
 
Sv: snabbis fråga

ok, jag erkänner min engelska är kass. :smirk:
nu är jag inne på download.com för att kunna ladda ner ett program där man kan göra sina egna rörliga avatarer, men vet inte vad det heter när man ska göra rörliga gif bilder....?

HELP? :confused:

animated avatars
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Myrten
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 385
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp