Snabbspännen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 041
S

Sweet

Snabbspännen som på senskydden på bilden nedan, hur bra är de? Borde de inte gå upp väldigt lätt om man rider i terräng tex? Eller sitter de bättre än de ser ut att göra?
1821a.jpg

Sv: Snabbspännen

De skydden passar bast pa hoppbanan dar det inte ar sa mycket "action". De sitter som de ska, men i terrangen, genom vatten och grejer, rekommenderar jag lite battre spannen.
Men de skydden skulle fungera jattebra i terrangen ocksa, om du satter lite isolerings-tejp runt spannena. Da gar de inte upp!!

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Shixle
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
457
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka