Snabbt!! HJs schabrak

Centaur

Trådstartare
Ska beställa ett schabrak från dom, men vad ska jag välja för brodyrstil? Så här står det:

Brodyrstil:
skrivstil textat gement versalt
i båge rakt

Jag vill ha "handskrift", och så vill jag att det ska stå "snett". Jag förstår inte vad dom olika orden betyder?? :confused:

Sv: Snabbt!! HJs schabrak

Hej! Säljer de schabrak med brodyr som broderas direkt i Globen? Jag ska nämligen dit och skulle vilja ha ett schabrak :)

Ja, men oftast måste man beställa dem redan på fredagen (eller lördagen), för att de ska hinna. Annars kan man beställa där, och så skickar de grejerna när de är klara med dem (gör de "hemma" då).
Så gjorde jag förra året (lämnade in ett Mias RS ylleländtäcke på brodyr hos HJ´s). Brukar även finnas andra som broderar på Globen, men HJ´s är bäst :d

Jag köpte schabrak med brodyr från dom förra året på horseshowen. Beställde på lördagen och hämtade på söndagen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 693
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 056
Senast: Blyger
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 340
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 968
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka