Snabeldrake köp

Sv: Snabeldrake köp

Jag får erkänna att jag föll för designen, det guldmetalicfärgade topplocket och snack om G-krafter i cyklonvindarna fick mig att bortse från både priset och att den är för stor för min lägenhet
Men kolla in den!
http://www.dyson.co.uk/store/product.asp?product=DC19
DC19_side.jpg

Den har fem års garanti, så man kan ju alltid hoppas att den är bra!

Cool :D

Det är ungefär som jag tycker att min är cool för den passar in i mitt hem :angel:

U6630.jpg

Volta Dammsugare påslös 1800 W Ice White 9 meter sladd teleskoprör, När Testfakta testade påslösa dammsugare blev Volta CycloneXL inte bara Bäst i test utan även Mest prisvärd!

Volta Cyclone XL U6630. Byt inte påse – byt
dammsugare. Voltas påslösa dammsugare är här.
Med den äkta cyklonteknologin centrifugerar Cyclone
XL bort mer damm och smutspartiklar ur luften som
sugs in. Tack vare den äkta cyklonteknologin
separeras dammet bort så effektivt att du inte
behöver rengöra filtrena lika ofta som i andra billigare
påslösa dammsugare.
Volta Cyclone XL U6630 har sköljbart HEPA12 filter
som renar utblåsluften. Dammbehållaren rymmer 4
liter. Teleskoprör med Vario 6000 munstycke för
bättre damupptagning. Räckvidd på 12 m. Elektronisk
reglering av sugeffekten. 1800 W högeffektsmotor.
Mjuka hjul.
Stort handtag för lättare hantering. Tillbehören
ergonomiskt placerade på röret. Vridbar slanganslutning 360°.

Jag hade bestämt mig för att köpa just en sån som du har men jag störde mig på att ena sidan till behållaren så lätt trillade av när man skulle tömma.

Jag hade bestämt mig för att köpa just en sån som du har men jag störde mig på att ena sidan till behållaren så lätt trillade av när man skulle tömma.

:confused: Va??? trillar av lätt??? Vad har du tittat på för måndagsex???

Min är hakar på och på andra sidan så är det en spärr som man ska trycka på för att kunna haka av.

På motsatta sidan av behållaren så går det ju inte ens att öppna.

Alltså jag fattar inte :confused: de måste ju ha varit sönder på något sätt. Min behållare är tvärtom.. nästan svår att öppna.

Men provex ska man inte alltid förlita sig helt på... Folk är ju inte direkt vänliga mot prov-ex och det är inte alltid butikerna kollar att de är helt intakta...

*kl*
Vi fick en H2O vac i julklapp, en sån påslös variant med "vattenfilter". Man kan reglera sugeffekten i 4 steg, vi använder oftast steg 2 och det räcker mer än väl! Den är något högljudd, ffa på de högre sugstegen (;)) men vi använder de som sagt inte så ofta.
Har som sagt inte haft den så länge, men den fungerar bra än så länge. :D

Jaha. En snabeldrake är en dammsugare ?
Kommer från en barnbok, Ludde Lump, en liten dammtuss som jagas av den fruktansvärda Snabeldraken! Ludde Lump träffar under sina äventyr på den undersköna Greta Garn som också är rädd för Snabeldraken.

Har nyligen köpt en likadan och är jättenöjd! :love: Nu är det faktiskt roligt att dammsuga :p Har tömt den många gånger redan och det är ju hur smidigt som helst... locket på behållaren har aldrig ramlat av!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka