Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom det är en alltiallotråd skulle jag vilja se era snygga hästar!
Ni som haft era sen dom var små, har ni inga före/efter bilder? Bilder som 1-2 åringar, sen jämfört när dom är "klara" Älskar sånt![]()
kl
Eftersom det är en alltiallotråd skulle jag vilja se era snygga hästar!
Ni som haft era sen dom var små, har ni inga före/efter bilder? Bilder som 1-2 åringar, sen jämfört när dom är "klara" Älskar sånt![]()
*kl*
![]()
(Crazy horse!)
Alltså, vad sjutton har kusen gjort? En rosett på mulen?![]()
Man blir ju nästan fundersam om det är han som tagit alla mina kajalpennor, då dem har försvunnit en efter en..![]()
Tack!
Han är undan Kolfreyja frá Eyvindarmúla som i sin tur är dotter till Kveikur frá Miðsitju (bl.a. Askur från Håkansgårdens pappa).
Och Fánis pappa är Sveinn-Hervar frá Þúfu (e: Orri frá Þúfu). En fyrgångshingst med 9or för allt på ridegenskaper förutom pass (såklart) och skritt (8,0).
Hihi vilken sötis ser ut som en riktig nallebjörn som islandshästarna ska göra på vintern hihi.
Det är så häftigt med denna rasen är de är så söta, luddiga och goa på vintern och lika snygga och blanka med kort päls på sommaren som de vanliga hästarna.
Tänkte på en sak, kan man se/känna på en häst om den har spatt egentligen? har hört att det kan kännas utanpå leden som "extra" knölar men har inte känt efter på något spatthäst.
Ni som har spatthäst kanske vet?