Snart kommer min bebis!

Kissing Spine

Trådstartare
På söndag flyttar hon äntligen äntligen hem. Men vad ska jag tänka på? Första valpen för mig men mamma har haft flera hundar tidigare, och har en nu.

(bild kommer så fort photobucket behagar öppna sig)

Sv: Snart kommer min bebis!

IMG_2086.jpg

IMG_2112.jpg

Åhh vad roligt, och vad söt! :)

Om fyra veckor sitter jag här med min lilla. :love: Men det känns som en evighet tills dess. :(

Har jag turen kommer en trefärgad sheltie hem till mig om tre veckor.. skall iväg och kolla på onsdag.. "Längtar"

Den här sötnosen kom hem till mig i onsdags :love:
vi2.jpg

Bild-013.jpg

Bild-019.jpg

Bild-007.jpg

Det man ska tänka på är väl att ta det lugnt, låta vovven titta runt och sen låta den sova för de brukar vara väldigt trötta efter resan!

Ååh, jag håller tummar!!

Mysgrisen; Jag vet inte än :angel:. Det som känns starkast nu är Lovis, men det kan ändra sig snabbt ;).

Blueeyes; sötnos!!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka