Snö och nyår

Trissa

Trådstartare
Om det inte blir snö hemma till nyår skulle jag vilja hyra en stuga någonstans där det garanterat är det. Jag skulle dock vilja komma undan med så lite körning som möjligt... ;) Så var finns de södraste ställena i landet där man ändå är så gott som garanterad snö runt nyår? Det behöver inte vara metervis, men inte heller lite puder på marken.
 
Svårt att veta, förra året bokade jag nyårshelgen i Sälen där det brukar vara snö men det var bart i skogen, endast konstsnö i backarna. Det var mer snö hemma på gräsmattan, 20 mil söderut :)
I år verkar det bli bättre men det kan ändra sig fram till dess :)
 
Svårt att veta, förra året bokade jag nyårshelgen i Sälen där det brukar vara snö men det var bart i skogen, endast konstsnö i backarna. Det var mer snö hemma på gräsmattan, 20 mil söderut :)
I år verkar det bli bättre men det kan ändra sig fram till dess :)

Ja, så kan det ju vara! Lite förargligt. :crazy: Jag hade tänkt att boka någonstans där det är avbokningsbart tills några dagar innan, för att gardera. :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 175
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 849
Senast: Paddington
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 588
Senast: Badger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 263
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp