Bukefalos 28 år!

Snösulor eller ej???

Sv: Snösulor eller ej???

Jag tror de blågröna är av märket Mustas (stavning?), samma som vanliga järnskor. Jag klarar mig inte utan snösulor, det förstör hela vinterridningen.
 
Sv: Snösulor eller ej???

Vi har alltid haft dom vanliga svarta.. dom funkar super om man jämför med utan. Våra har aldrig haft styltor me det... :)
 
Sv: Snösulor eller ej???

de vanliga svarta har funkat bra för mej oxå tidigare o de åkte på idag då det var skoning igen!
den andra är oskodd och gör inte så värst mkt nytta,, första gången jag har en barfotahäst på vinterväglag iår så de blir spännande. om de nu blir ngt..:crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag...
2
Svar
21
· Visningar
1 093
Senast: Fazeem
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
325
Senast: Cambrie
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 570
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 034
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp