Snösulor Gripp

Hur tänker du då? Ett par vanliga snösulor kostar ca 100:- (+-20-30:-). Om du köper ett par nya per säsong så är det 200:- för 2 säsonger. Då är fortfarange Gripp mer än dubbelt så dyra.
Jag körde samma sulor 5 säsonger :o hade fortsätta använda dem om inte hästen hade blivit sjuk :(

Blir lite sugen på att prova! Är ju inte långa perioder vi har snö här där jag bor. Men det är mycket pengar...

Funderade oxå på dessa Gripp, men är rädd att de trycker på sulan? Polarpads är skitbra, men förra säsongen borrade hovis hål för tåbrodd och när det var dags att sätta i dom så var det helt omöjligt att få hålen rena, tror de slits mer där och fick inte i brodden.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
922
Senast: Bison
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 304
Senast: fio
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 196
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka