Snösulor i Skåne.

Narcissa

Trådstartare
När slår ni på skor med snösulor? Jag har aldrig behövt ha snösulor eftersom hästarna stod på en stor anläggning innan. Nu har vi ju flyttat ut på landet så det lär behövas i vinter.:crazy: ;)

Hur mkt får ni betala till på det vanliga priset?

Sv: Snösulor i Skåne.

Tar på det i november även om det ej är snö eller fryst from nu, då jag alltid väntat för länge och vips efter halva skoperioden har det blivit snö och man får ej tag på hovis..
Tror jag betalar 100-200 kr extra kommer ej ihåg.

Bor i Halland, har på snösulor i december har jag för mig. Kanske november. Köper såna i silikon eller vad det är. Betalar inget extra för att få dem ditsatta, endast inköpspriset för själva sulorna.

Jag köper inte sulorna för det kostar ändå lika mkt med hovslagarens sulor som om man köper egna. Han tar ju inget extra för att slå på dem utan bara vad de kostar att köpa.

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
936
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 927
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 449
Senast: Görel
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka