snösulor utan snö?

Sv: snösulor utan snö?

Vad är det för kassa snösulor som det kommer in lera och skit under????

Jag har mina kusar(busar) sulade året om utan problem. På sommaren så har vi blåa stumma plastsulor med tjärindränkt ludd under(tjärdrev?) men på vintern byter jag sula till en svart mjukare sula med svikt i med "tjärludd" under.
Jag har aldrig haft några problem med detta koncept och som sagt lov och pris till guldskon som varar hela vinter.....

FPL

Sv: snösulor utan snö?

Vad är det för kassa snösulor som det kommer in lera och skit under????

Jag har mina kusar(busar) sulade året om utan problem. På sommaren så har vi blåa stumma plastsulor med tjärindränkt ludd under(tjärdrev?) men på vintern byter jag sula till en svart mjukare sula med svikt i med "tjärludd" under.
Jag har aldrig haft några problem med detta koncept och som sagt lov och pris till guldskon som varar hela vinter.....

FPL

Jag undrar bara : varför har du sulor på dem året om?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Bor i Skåne och de har varit ovanligt mycket snö. Har inte kunnat rida för de blivit stora styltor i skorna har rafsat ut varje dag... 2
Svar
21
· Visningar
1 405
Senast: Fazeem
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Kilauea
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka