Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De mår kanonfint och Vitnos är så duktig! Jag har ju hela tiden tagit det väldigt lugnt med henne, men oj så tuff och social hon har blivit. Och inte bara mot oss! (det är nästan roligast av allt). Hade de alla tre hos mina föräldrar medan vi var i Bulgarien en vecka, och Vitnos var framme massor och snackade med mamma min, åt mat ur hennes hand etc etc (och de träffas verkligen inte ofta).
Var på kattutställning med sambon för ett par veckor sedan och såg denna underbara ras!
Vi hade båda fullständigt missat den innan!
De är vackra och mäktiga!!
Jag gillar också deras utseende, men är det sant att de gillar att bada??
Om jag skaffar en raskatt nån gång i framtiden tror jag det blir en maine coon, ragdoll eller skogis. Vet inte så mycket om skillnader/fördelar/nackdelar mellan dessa tre just nu, men upplys mig gärna
Det är inte så svårt. Speciellt inte i Örebro där det är assistenter som bär katten, matte/husse får inte bära.
Du kan säkert få hjälp av hennes uppfödare annars, med tips och råd. Eller fråga oss här
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...