Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Sv: Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Så jädra osmakligt. Blev uppriktigt ledsen när jag såg att Flex vann.
Helt bedrövlig historia.
 
Sv: Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Ja jag kan bara instämma. Nu verkar det i alla fall bli en internutredning, men ärligt talat har jag inget större förtroende el förhoppningar om att det ska ge så mycket...
 
Sv: Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Ja jag kan bara instämma. Nu verkar det i alla fall bli en internutredning, men ärligt talat har jag inget större förtroende el förhoppningar om att det ska ge så mycket...

Nej knappast, eftersom det är Wetterholm som begärt att den ska göras :grin:
Snacka om att göra en pudel..... ganska intressant att läsa de tidigare uttalanden, och senaste uttalandet i Ronden, hur man kan ändra sin ståndpunkt och vända kappan efter vinden.
Men faktum kvarstår, även om det inte låg annat än klantigthet i beslutet bakom och inget personligt uppsåt eller mygel enligt Wetterholm, så är det ett felaktigt utnyttjande av sin maktställning att ändra en proposition efter kvaltidens slut, och de visste också att "hålla ut" tiden från det att protester inkom tills dess att startlistorna var tryckta, för då går det inte att ändra dem, annat en tvångsstryka, vilket skulle ge fördel till någon annan istället, och också fel.
 
Sv: Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Problemet för Wetterholm är ju att det bara var Ivarsqvick som tog bort först när det inte bara var han som kvalificerat sig med montéstarter. Det gör ju tanken om mygel har mycket bra grogrund. Internutredningen kommer förstås inte ens ta upp det faktum. Än mindre kommer internutredningen offenliggöras.
 
Sv: Snuvad på ST:s Guldtäcke!

Instämmer helt Nebraska. Detta luktar väldigt illa.

Internutredning i detta fall duger självklart inte. Det måste bli en extern, helt oberoende utredning om ST vill behålla något av sin kantstötta trovärdighet.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp