Snygg hundgrind?

Det är en sådan vi har nu och jag bara avskyr den där kanten nertill. Det är för att bli av med den där kanten så att folk slipper sparka i tårna, för att slippa krångla för att kunna städa under och för att robotdammsugaren ska kunna komma fram som jag letar efter en annan.

Vår robotdammsugare klättrar över :D
Jag tycker den är smidig, dessutom en av få som är så hög som 105cm :up:
 
Är det grinden eller dörröppningen som är för bred?
Det är grinden som är för bred. Enligt monteringsanvisningen är den minsta öppningen som den kan monteras i 74 cm. Och vår dörröppning är 73 cm. Jag ska åka inom Biltema i morgon och mäta live, tänkte jag.
 
Det är grinden som är för bred. Enligt monteringsanvisningen är den minsta öppningen som den kan monteras i 74 cm. Och vår dörröppning är 73 cm. Jag ska åka inom Biltema i morgon och mäta live, tänkte jag.

Typiskt. Hoppas du hittar en grind som funkar.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 678
Senast: Septicemia
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 151
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Hej! Vi har en hund i stallet (Greyhound) som vi flera tillfällen gett sig på hundar som ägs av oss som är inhyrda. Hunden i fråga ägs...
2
Svar
28
· Visningar
3 182
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp