Snygga damasker

Praefatio

Trådstartare
Finns det? Vart jag än tittar så är de tråkigt svarta, bruna och grå. Jag vill ha rosa damasker! Har ni några tips? Kanske bilder på era egna, snygga damasker? De kanske till och med går att sy själv? :idea:

De jag har nu är visserligen grå- och rödskotskrutiga, men jag behöver ett par rosa jue :p

Sv: Snygga damasker

Men benskydd blir ju så fula, slits o bajsas på :p jag hatar att köpa fina benskydd köper man ex vita blir de ju dassiga direkt...

Mina grå har hållt sig fräscha, bara att diska dem ibland ju :D Jag ska bara ha fram, så de blir inte bajsiga...

*kl*
Kan tillägga att jag även kan ta emot tips om snygga strykkappor i roliga färger, det är nämligen att han stryker sig ute ibland som är problemet... Är inte intresserad av lindor, kan inte linda och vill ändå ha en quick fix inför ridturerna :p

Har du kollat på E-bay? Hittade jättemkt bra grejer till bra priser där :p

Jag tänkte på professional choice. De har ju flera olika modeller och väldigt roliga färger ^^

Jag vet att Shires har lila, blå, svarta, vita....kanske det var rosa oxå.....
Men tyvärr vet jag inte vart det går få tag på dem.

Jag vill ha lila :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 407
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 560
Senast: vilde
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka