Snygga grimmor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare -moa-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 7 871
Sv: Snygga grimmor?

haha ja den e sjukligt fin... meeen jag vette tusan om jag lägger ner så mycket pengar på en nedrans grimma.. skulle va för rädd om den för att våga använda den ^^

Jasså?? Jag använder i oförsig inte min till vardags, utan bara när hästen ska ut och åka. Alltså mer som "fin grimma". Min har inte töjt sig något utan jag är supernöjd med den! :) Har haft den ett par 3-4 år nu. Lika fin som när jag köpte den!

JAg tycker dyon har fina saker i allt :) Suktar lite efter en yllefilt- får se om de är fina när min 3åring börjar åka rundor nästa år :)

Köpte en eskadrongrimma förra veckan. Sen tycker ja lamicell har en sjukt fin brun som jag tror kan va fin på ljusa hästar:)

_DSC1273.jpg

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 486
Senast: Capybara
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
669
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 266
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka