Sv: Snygga grimmor?
Jag har en finntack grimma till vardags till Wille, gillar den verkligen men jösses vad den har töjt sig!
Först hade Apollo den på 3e sista hålet, sen fick jag flytta upp, och flytta upp och sen blev den förstor!
När Wille tog över den hade han också på 3e sista hålet och jag har fått flytta upp och flytta upp. Äntligen verkar det som att den slutat töja sig!
I sommras köpte jag en grimma för 80 kr på loppis som jag suktat efter i flera år. En riktigt gamal tjock lädergrimma, tycker den är helt fantastiskt vacker och kvalitén på den är ju något utöver det vanliga!!! Aldrig sett något liknande!
I övrigt så hittade jag en vidrigt snygg grimma på Lyck*s, om jag minns rätt så var den i marinnylon kombinerat med mellanbrunt läder. Minns inte vad det var för märkte, men den var helt galet snygg och det fanns ett matchande ledrep till. Tror bara grimman kostade 700 kr eller något och hade jag haft de liggandes och skräpandes utan behov av att användas för något annat så hade jag köpt den. Jätte fiiiin! *dreggel*
Okej, höhö ja va tvungen o ringa o kolla... den va lite dyrare än jag trodde

Grimman kostade 945 och grimskaftet 375
Märket var Dyon och så här ser skönheten ut
(den är myyycket snyggare i verkligheten!! )