Snygga grimmor!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ella_99
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 345
E

Ella_99

Ja, nu vill jag ha tips på snygga grimmor:bump: Gärna med smala remmar och svarta med vitt foder är något jag alltid önskat mig, men inget måste...

Bara de är snygga och att ni tror att de kan passa bra på min pållas smala huvud:p

Lite bilder på henne:

I nuvarande grimmorna:

Alltså skulle gärna vilja ha en eller två stilrena och snygga grimmor. Även tips på olika utställningsgrimmor vore toppen:bow:

Och bilder eller en länk till affärens/märkets hemsida skulle också vara bra om ni kunde lägga in!

Visa nu alla snygga grimmor som ni kan hitta och som skulle passa på min pålla:banana:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Snygga grimmor!!

Din svarta lädergrimma är superfin :)
Som utställingsgrimma kan du väl ha den som du har på sista bilden?:idea:
Kan dock inget om vad man ska ha på en arab vid utställing :o :D

Du skulle haft nåt i stil med dessa:

4119_S.jpg

jacsongrimma.jpg

eqlgrimma11.JPG

jacsongrimma1.jpg

Smalt och diskret så din hästs vackra huvud framhävs! Rundsytt skulle också vara jättesnyggt!

I stil med denna kanske?
supremeheadcollarbig.jpg

Åh den första var ju verkligen görsnygg:love: :bump: Vart kan man köpa den??:angel:

Högerklicka och visa egenskaperna så ser du adresserna! ^^

Denna är också snygg!

z1001a.jpg

Hittade denna utställningsgrimman också, men jag vet inte om det är en sån du är ute efter?
z3204a.jpg

Senast ändrad:

Hittade denna utställningsgrimman också, men jag vet inte om det är en sån du är ute efter?
z3204a.jpg

Åh den här var ju supersnygg:love: Och nu vill ha extra mycket tips på arabträns eftersom jag fått ett "presentkort" på ett sånt i födelsedagspresent:bump:

Oh wow, tack:bow:

De här två var är mina favoriter hittills:D
picserve.cgi

picserve.cgi

bra tråd. fast ja funderar på vart man kan köpa b*casgrimmorna på internet? förutom börjes då.

den rundsydda är en horseware så de skall kunna ta in dom där de säljer de täckena...

Ja dom va snygga...

En fråga som inte riktigt hör hit, men ändå...:angel:
Ska du ställa ut din arab i sommar? Har hon för stam å så?

Ja, det är tänkt så:p Men jag är inge bra på sånt(att visa alltså) så jag funderar på att gå en utställningsclinic:D Har du eller någon annan några bra förslag på såna får ni gärna tipsa mig:D :angel:

Hon är e.Borys u.Esbata ue.Probat

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: linlar1
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 352
Senast: Voeux
·
Äldre Jag inser att min garderob består av svarta t-shirts som jag alltid använder för att det är det enda som sitter bekvämt. Vanliga från HM...
Svar
13
· Visningar
943
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 379
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10