Snygga grimmor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vendetta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 995
Sv: Snygga grimmor

Jag blev riktigt kär i en grimma jag såg i helgen, men får önska mej den när jag fyller år för hade inte råd med den då.
Har en sån sen innan men den här var i mycket snyggare färg. Och det är en väldigt bra grimma. Fast lite för stor för fjordisen.

Här är min gamla, Catago, typ silverfärgad och svart, mjuk "paddning" på den också.:
tjalle6-3.jpg

Sv: Snygga grimmor

*kl*

Denna tycker jag är superbra! Haft den i snart 1 år och den är lika fin fortfarande. Tror det är Hippsons egna märke men detta kan kollas upp.

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 279
Senast: ufot
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 214
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka