SNYGGA hjul...

nordsvensken

Trådstartare
...till rockard, någon som har förslag?

Tidaholmsvagnar har ju fina stålhjul med hårdgummi, men finns det fler företag som säljer liknande (och helst billigare :angel:) Gärna stora, det hade varit så fint med ex 840mm på min blivande, högbygda rockard *drömmer*

Sv: SNYGGA hjul...

...till rockard, någon som har förslag?

Tidaholmsvagnar har ju fina stålhjul med hårdgummi, men finns det fler företag som säljer liknande (och helst billigare :angel:) Gärna stora, det hade varit så fint med ex 840mm på min blivande, högbygda rockard *drömmer*

hjul.jpg

Finns som hjul med mc-däck eller hårdgummi. Mc-däcken är 19 eller 23 tum. Hårdgummi-hjulen kan du få i vilken dimension du vill.

PM:a så får du tel nr. Jag har inte köpt hjul av honom på ett bra tag så jag har inte "färska" priser. Men kan tänka mig runt 1600:- st inkl lager och axeltapp

Liknande trådar

R
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 066
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka