Snygga kattmöbler

sussantuss

Trådstartare
Jag vill gärna köpa massa roliga saker till min katt, men jag tycker det mesta är ganska fult. Då tänker jag främst på stora klösmöbler, sängar och liknande. De passar liksom inte in i min inredning. Är det någon som vet var man kan få tag på fina kattmöbler som gör sig bra som en inredningsatrialj? Gärna i shabby chic-stil. Visa gärna bilder på era snygga kattmöbler.

Sv: Snygga kattmöbler

Hmmm. Bolagret hade en barnfotölj i sammet som var helläcker som jag tänkte mina kisar skulle få någon gång, men de verkar tagit bort den. Den var vrålsöt : D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 389
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man... 2
Svar
36
· Visningar
4 450
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 930
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 890
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka