Snygga ländtäcken!

manhattan_2006

Trådstartare
Någon som vet någonstans på nätet som säljer snygga ländtäcken gärna märkes, gillar hansbos men hittar inte dem någonstans. Lägg gärna ut bilder på era snygga ländtäcken så jag kan få lite inspiration:bow:

Sv: Snygga ländtäcken!

Snhagen80.jpg

Jag tycker väldigt mycket om detta. Vet dock inte om dom finns längre?? Det är ett Tib-horse i allafall, lagom varmt o inte stelt utan mjukt o följsamt, dessutom bra passform. Mitt är dock typ 3 nummer för stort för min ponny :angel:

de här hör eg inte hit men ja bara undrar vad tusan du gör med munnen på din stackars häst?!?!?!?!:eek:

Mias täckena är oslagbara! Finns i ylle och bävernylon med teddy foder och kan beställas i vilka färger man själv vill ha. Har flera stycken och de är super!! Finns säkert i en rad internetbutiker, vet ingen på rak arm.

Är det RID/SKRITT eller LÄNDTÄCKEN du ska ha? Vet att du skrev ländtäcken men tänkte bara kolla igen då man har olika uppfattningar om vad som är ett ridtäcke och vad som är ett ländtäcke..

Okej :p för Mia´s har ju både ländtäcken och ridtäcken som är bra, går att få i precis vilken färg man vill ha då med. www.lillhastenistav.se brukar vara rätt billiga på Mia´s produkterna.

www.exklusiv.se har jag ett ridtäcke från och det är jättebra, i ylle. Marinblått m guldpp o guldbrodyr, jätteläckert :d

Hej!
Jag har ett ländtäcke som jag är jätte nöjd med!
Det är ett Mias jag har ett svart bävernylon med grått teddyfoder samt en liten tunn guld paspoil (stavning :o )
Det håller i regn och rust samt i tvättmaskin!

Jag har bla ett från Mark Todd och det är superbra. Utskuret vi skänkeln, lite längre på sidorna och sitter som en smäck! Kolla upp det, de är inte superdyra heller.

//E

Jag har två från Mias de e bra =) sen har ja ett från horsewere de e jätte fint, blårutigt sen har ja ett från b*rjes, helt ok och ett från three horse i fleece de e bra :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Freazer
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka